Saturday, March 10, 2012

Canım günlük

Bir dakikadır günlüğüm olmasının tarif edilemez hazzını yaşıyorum. Sana neler neler yazacağım fikri bile beni sevinçten öldürecek.Günlüğüm,canım benim.

Daha önce de belirttiğim gibi 2 saat geçti ama ben uyuyamadım çünkü kafama şöyle bir soru takıldı:Acaba twitter, soulseek'in çocuğu mu? Cikcikse aynı cikcik,maviyse aynı mavi,o kanatlar felan. Toparlak tivitırı bilemiyorum ama soulseeki çok seviyorum, orası kesin.Eğer akrabalarsa bilelim lütfen.

Neyse işte, ben bunu düşünürken hava da çok ısınmış.Belki beynimi kalorifere yasladığım içindir ama eşufmanımın içinde bacaklarım terlemiş.Eşufman derken kendimi öpmek istiyorum. Eşufman. Eşufman.

Acaba keşke günlüğüm olmasa mıydı?Şu an biraz şüpheye düşer gibi oldum.

Biraz daha uyumaya çalışıyım ben ama önceden uyarıyorum seni, aklımda şöyle bir görüntü var: Bahçeli,süngerbob, ben rakı içiyoruz. Ben süngerbobun 4 olduğu konusunda ateşli bir demeç veriyorum.

Aklım sana emanet günlüksüt.

1 comment:

Begüm Şahin Bilgin said...

eneee citten ha, bence de akrabalar. soulseek twitter ın asil ve kaliteli annesi, twitter ise geveze şişman bi çucuk.