Thursday, March 15, 2012

akıl sağlığıma çok güvenin

benim akıl sağlığıma güvenmek de nereden çıktı? nereden çıktı benim akıl sağlığıma güvenmek? akıl sağlığıma güvenmek benim, nereden çıktı? sağlığıma güvenmek aklımın? benim akıl sağlığıma. akıl. sağlık. ben.

diyelim ki delirdim aniden. belki deliricem aniden. aniden delirdim diyelim ki. tut ki delirdim. bayağı kafayı yedim, böyle zıvanadan çıktım. çok fena delirsem mesela. olamaz mı yani? kim diyebilir ki aniden delirmiycek bu kız? akıl sağlığına çok güveniyoruz, kesinlikle delirmeyecek. nereden çıkıyor bu garip fikirler? neye dayanıyor mesela? böyle bir çıkarım tümdengelim mi oluyor? tümevarım mı oluyor? ne oluyor? ne oluyoruz acaba? neden hepimiz gidip güzelce bir akıl hastanesine yatmıyoruz ki? efendi gibi gidip yatalım mı akıl hastanesine? hadi yatalım. hadi bakalım. hop.

No comments: